Fedezzük fel Hévíz szépségeit!

Előfordul, hogy csak sétálgatnánk a városban és nem a klasszikus nyaralásra vágyunk. Egy-egy nagyobb séta lehetőséget ad arra, hogy képlékenyek legyenek a programjaink, azaz olyan helyeket tekinthetünk csak meg, ami igazán felkelti az érdeklődésünket.

Hévízen először is vezethet az utunk a híres hévízi sétálóutcára. Ez nem más, mint a Rákóczi utca, amely sétálóutcaként funkcionál. A sétálóutca remek alkalom a nézelődésre, hiszen rengeteg butik és üzletsor található itt. Ha elfáradtunk, akkor beülhetünk egy nyugodt, hangulatos kávézóba, vagy egy fagyizó teraszán elnyalhatjuk a kedvenc fagyinkat. Ha pedig egészen az utca végéig elsétálunk, akkor megláthatjuk a Télifürdő épületét, de be is mehetünk, hogy az előcsarnokban megcsodáljuk a híres Jupiter követ.

Hévízen nagyon sok szép látnivaló akad, többek között ilyen a Szentlélek Templom, amely épülete nagyon sokan felkeresik évről-évre. A templomon hét torony van, ami egy szimbólum, hiszen a Szentlélek hét ajándékát jelképezi.

A lelki feltöltődést és a fagyizást követően elsétálhatunk a Dr. Schulhof Vilmos sétány és Véderdőhöz. A sétány azért is nyújt szépséges látványt, mivel két oldalán található a híres Hévízi-tó. A sétány végén van egy kénes ivókút. Ez a gyógyvíz is gyógyhatással bír, hiszen nem csak az ízületi betegségeket és nem csak a bőrbetegségeket gyógyítja, hanem gyógyír lehet gyomorbántalmakra is.

Ha nagyobb volumenű dolgot szeretnénk Hévízen csinálni, akkor a Segway Túra is nagyszerű választás, hiszen ezzel az eszközzel a túrázás igazán nagy élményt nyújt a kisebbeknek, a nagyobbaknak, az időseknek és a családoknak is. Több útvonalon is szerveznek segway túrákat, illetve Hévízen lehetőség van E-bike és E-roller kölcsönzésre is.

Hévízen nem csupán testileg, hanem szellemileg is felfrissülhetünk. Nagy élményeket ígér a Hévíz Muzeális Gyűjtemény, amely a sétálóutcán a Fontana Filmszínház emeletén található. A Hévíz Muzeális Gyűjtemény mellett egy állandó kiállítást is megtekinthetünk, ahol a helytörténeti teremben Hévíz 210 éves múltjával ismerkedhetünk meg kicsit közelebbről. A múzeumban megtekinthetjük dr. Moll Károly emlékszobát, amelyet a híres hévízi orvosok tiszteletére hoztak létre. Állandó kiállítások a múzeumban: „Hévíz története”, „Hévízfürdői emlékek”, „id. dr. Moll Károly Orvostörténeti Emlékszoba”, „Simon József képzőművész kiállítása”.

Ahol megszállhatunk: Palace Hotel Hévíz****, ahol számos beauty és wellness program vár ránk, például klasszikus masszázsok, alternatív masszázsok és stresszoldó testkezelési rituálék.

Kapcsolódó cikkek

Hazánk egyik legszebb helye – Hévíz

Hévíz, sokak kedvenc helye az országban.

Fedezzük fel Hévíz szépségeit!

Hévízen sincs hiány szép tájakban és érdekes látnivalókban.